Monday, July 12, 2010

Tempahan Kuih Keria & Tepung Gomak



Salam semua....Apa khabar....hari ini saya membuat kuih keria dan tepung gomak....Saya buat kuih-muih ini kerna ada tempahan....saya mendapat tempahan ini melalui Cikgu Sofea....Jadi disini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan ribuan terimakasih kepada orang yg menempah & juga Cikgu Sofea kerana telah memberi sokongan dan kepercayaan kepada saya...






Ini lah die Kuih Keria yang ditempah hari ini
12 Jul 2010.












Dan yang ini, ialah Tepung Gomak tempahan hari ini tanggal 12 Jul 2010

5 comments:

  1. Salam noraini...
    Betul2 nampak sedap lah kuih keria ngan tepung gomak ni.... terrer tul awk buat kuih!!! kalu dekat bole gak saya order!!! My husben selalu gak buat funtion kat ofis dier.... selalu belasah mee hoon goreng je.... sebab saya ni tak tereer buat kuih!!!

    ReplyDelete
  2. Salam Kak Noraini
    Kedua2 kuih nih fav. saya, bestnya...tentu sedapkan...

    ReplyDelete
  3. salam jugak untuk wana dan rosidah....

    Wana > mmg sedap kuih nie dan selalu jugak mendapat tempahan utk kedua-dua kuih nie mungkin kerana ia adalah kuih traditional...terer pun tak terer sgt lah alhamdulillah...wana punya masak-masakan apa kurang hebatnya saya pasti wana mesti boleh buat kuih-muih nie...InsyaAllah lain kali saya akan postkan resepinya ;-)

    Rosidah > kakak nya fav. kuih jugak terutama sekali kuih keria....sedapppp pasal akak klu buat kuih keria nie tak pakai byk tepung jadi tersgt lah sedap terasa lah sgt keledeknya.... *eh nie masuk bakul angkat sendiri ke nie* ishhh tapi betul mmg sedap....

    ReplyDelete
  4. Salam Aini,
    Kalau dekat pun yatie dah order je...cantik dan kemas je kuih2 ni....buat bertambah selera...kuih keria tu mmng kegemaran Yatie..sedapnya..

    ReplyDelete
  5. terimakasih yatie.....

    Wana & yatie > apakan daya kite tak berdekatan...tapi kan walau pun jauh anda berdua tetap dekat dihati saya :-)

    ReplyDelete