Wednesday, July 21, 2010

SEGMEN "GELEDAH DAPUR RAMADHAN"


Assalamualaikum semua....saya memang tertarik sangat dengan projek terbaru dari Ben Ashaari iaitu SEGMEN DAPUR RAMADHAN BERSAMA BEN ASHAARI sempena Ramadhan & Hari Raya yang bakal menjelang tidak lama lagi.....saya nie memanglah orang baru...masak2 memanglah dah lama tapi baru saja buat blog dapur/rumah untuk berkongsi resepi2.....soal IT nie saya tak pandai sangat tapi saya sungguh2 nak join nie jadi lagi mencuba nie entah betul entah tidak nie mudah-mudahan betul lah nie.... jadi apa kata kepada teman2 diluar sana marilah ikut join sama dan semoga kita semua dipanjangkan umur dan bertemu bulan Ramadhan yang mulia nanti dan dapat berpuasa dengan sempurna....Amin

1. Ben apa yang saya letak di atas tu dipanggil banner ke??? Kalau betul, syarat yang pertama dah okay lah ya.....

2. Resepi Ramadhan..... Ukoy.... resepi nie saya dapat dari buku Delighful Cuisine....kenapa, kerana di Kelab Masakan dipost resepi ini, Ben ada katakan yg resepi nie sedap untuk ramadhan...tapi kalau Ben nak geledah resepi yang lain silakan lah dengan segala hormatnya....

Ben saya tak tau betul tak apa yang saya buat nie....1st time buat keje nie.... maaf ya bab IT nie ada slow sikit.....

No comments:

Post a Comment