Tuesday, July 13, 2010

Makan-Makan Di Selera Senibong Seafood Kat Johore Bahru








Salam sejahtera semuanya..... gambar-gambar yang anda lihat di atas tu semua adalah gambar family outing semalam....Semalam petang hubby ajak kami sekeluarga pegi makan malam kat Selera Senibong Seafood di Johore Bahru.... dapat rezeki lebih sikit katanya... jadi makan besau lah kami.... cuba lihat photo2 nya....haaaa maka nya semalam untuk lunch masak tak byk.... setakat masak Rendang Telur je, itu pun belum sempat di post lagi....InsyaAllah nnt saya akan post ya.... buat masa skrg, setakat mencuci mata ya..... die punya kenyang sampai hari nie lah hehehehehe

4 comments:

  1. amboi makan besau. berapa tu untuk 5 orang dan kat mana tempat ni?

    ReplyDelete
  2. Skali2 makan besau....untuk 6 orang termasuk anak saya yg kecik sekali tu, jumlahnya RM300...tempatnya di Jalan Bakar Batu, Johore Bahru...

    ReplyDelete
  3. wah sedapnya seafood!!.... I likeeeee!!!! klu gi Johor... nak carilah restoran ni!!!!

    ReplyDelete
  4. Hi Noraini...ermm orang singapore ke ni? kalu camtu nak kene singgah blog saya sebab semer entri pasal tempat2 makan best di area JB...takde citer main...100% pasal makan, makan dan makan :)
    Saya baru jer makan kat selera senibong seafood nih dan dah upload kat blog. Jenguk2 la yer.
    Kalu bolih follow yer blog saya TQ TQ TQ Noraini

    ReplyDelete